Powered By Blogger

Sunday, June 30, 2013

friend??? or ex friend???

haloo.... ermm final lagi skg...hahaha... last post pon final gak kan... ermm kwn or ex kwn ??? which one? i don't know... aq da minta maaf tp dia entah lah... ini sbb kan mulutkan ... bak kata owg ""terlajak perahu boleh diundur telajak kate buruk padahnya"".... so ini lah padahnya... ermmm.... tu lah lain kali kan cakap tu fikir luh... nih klu ko da masuk politik nieh lah jd nye... owg tgh sedih2... ko boleh ckp lak... adoii... lantak ko lah... asalkn ko bahagia n x kacau aq... hahaha...

and now pasal ahjussi pulak... tolong lah ahjussi tu profesional tau x??? dia x kan bercinta ngn @#$%^&*( dia lah... ish... pikiran ko tu sgt complicated fahammm.... huh... tu ari ckp x ske x ske... skg ko da ske pulak.... ko tu ckp mcm  (*&^% la... puiii...

da la baik aq study dari ckp pasal nieh.... huh...

*** not friend anymore... =P

Thursday, January 17, 2013

aq yg jelessss....

huhuhu.... semua owg da abis paper tp aq??? huhu.. aq abis paper ari sabtu... x pe x pe... come on laaa.... ap kate kite study dari pada on9 kan... hahaha.... apa lah aq nieh... ceh...

Wednesday, January 9, 2013

Ya Allah... dugaan betoll... time final demam pulak... adooiii teruk lah... mcm mana lah nieh... da lah ada 3 paper lagi... hari Jumaat nieh paper yg huhuu... kena byk membaca... owh tidakkkk.... =_=##  nak nagis aq... T_T
"Kuatkan semangat... yeahh.. you can do it..!!" =)

Thursday, January 3, 2013

2013

AsSalam....  Selamat Tahun Baru..2013...masih sempat lagikan... hehehe.... Da lama x post...
Sekarang tgh final exam.. so wish me good luck... tq.. =)

Friday, September 30, 2011

Markah & Gred exam UiTM

100 - 90    A+     4.00
89 - 80      A        4.00
79 - 75      A-       3.67
74 - 70      B+      3.33
69 - 65      B         3.00
64 - 60      B-       2.67
59 - 55      C+      2.33
54 - 50      C         2.00
49 - 47        C-        1.67
46 - 44        D+       1.33
43 - 40        D          1.00
39 - 30        E           0.67
29 - 0          F          0.00

Sunday, August 14, 2011

LAGUU.....


Ku Ukir Indah Namamu Lyrics

Even let you go
Something had along
Forever will we go
The love is never shine
Its so hard to say
Since you far a way
Nothing got to do
The love is only end
To the end of time
I'll be missing you
Cinta kemana
Akan ku cari
Rasa cinta yang pernah ku miliki
Janji setia
Sehidup semati
Dan hanya waktu yang
Yang memisahkan kita
Namun semua
Telah berakhir untukku
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akan ku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukku
Kan ku ukir indah
Even let you go
Something had along
Forever will we go
The love is never shine
[ Ku Ukir Indah Namamu lyrics found on http://lyrics.my ]
Its so hard to say
Since you far a way
Nothing got to do
The love is only you
To the end of time
I'll be missing you
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akan ku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akan ku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu
Harus ku akui
Sampai detik ini
Tak akan ku lupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu
Abadi untukmu
Kan ku ukir indah namamu