Powered By Blogger

Wednesday, August 21, 2013

BERANGAN.. ^_^

ASSALAMUALAIKUM... 

     Hari nieh borak2 ngn kwn... hehehe... seronok ek bila borak pasal kawin2 nieh.. kahkahkah... tp ye lah kan disebabkan Mr.I nieh kena mematuhi etika kerja jadi kami nie x leh lah nak ckp lebih2.. tp ap ap pon aq sgt sokong klu kwn aq nieh kawin ngn Mr.I. Sbb bagi aq dia owg nieh sgt secocok lah.... ye lah sorang ank sulung yg tu ank bongsu.. sesuai lah tu kan... hahaha... x panas.. betol x? sape sokong aq.. hahaha... anyway aq doa gak la semoga dia owg ada jodoh.. insya Allah dalam 2 thn lagi... 5 JUNE 2015.(hahahaha... siap bold ko).. hahahaha... hope menjadilah.. amin... =)

     Okey lah aq pon nak sambung koje ha... assignment nak kena anta esok... tp x siap2 lagi.. dr bulan 7 lagi mdm bagi.. tp x wat wat kan... ambik ko... padan lah ngn muke aq... hahaha

Tuesday, August 20, 2013

BENCI BENCI BENCI DGN PEMPUAN YANG MENYAKITKAN HATI....

Assalamualaikum.....

     Argghhhhhh hari nie ada lah ari yg bad luck gak bagi aq... n sekarang ada pulak pempuan nieh pempuan pempuan s**l nieh membuatkan aq sakit lagi ati... arrggghhhh... ada ke patut dia owg potong video aq... nie aq naik angin nieh... aq da buat  bersungguh2.. ko boleh potong video aq pulak.. mmg s**l la kn... sesuka hati je nak potong video aq... ap ko ingat video ko owg wat tu oke sgt la??? suara pon x dgr... puuuiiii... (keluar kahak) ambik ko.... aq rasa nak je aq upah owg buat idup ko sengsara... selamat lah aq nieh masih waras lagi... sabar lah wahai ati... x luak pon marah pempuan pempuan tu... be mature..

     Tp aq tetap geram... eeeeeiiiii.... benci tahap maximum tau x... mmg geram + benci tau x.. aq mmg x puas ati tol... dengki na dia owg tu ngn aq... aq x usik ko ko wat tahi ngn aq... mmg ko nak kena mkn tahi la... aq klu ada black magic da lama aq kena kan ko... bia padan muka ko... tp aq nie ingat lagi kat ALLAH S.W.T tau x... aq tau benda tu dosa... x dek lah nak wat... saba je la... arrgghhh....

TO PEMPUAN2 S**L

       KO INGAT NIEH EH... KO BUAT TAHI NGN AQ... KO TUNGGU LA BALASAN NYA.. SBB AQ MALAS NAK KOTORKAN TGN AQ SEMATA2 UTK KOOWG.... BUDGET BAGUS.. PUIII LA KO... DA LA GEMOK, PENDEK, BUSUK, KUKU PANJANG, PENGOTOR, BILIK BUSUK BAU BANGKAI, PERASAN, JONGANG.

BENCI AQ NGN KO OWG... 2 X 5 JE KO NGN OWG LAIN... CAKAP PANDAI.. TP DIRI SENDIRI PON WAT GAK... HAMPEHH...

Saturday, July 20, 2013

Bertarawih

Assalamualaikum. Salam Ramadhan.

Syukur alhamdulillah..dpt lagi aq bertemu bulan ramadhan dan mengerjakan puasa di bulan ramadhan.  Owg  cuti sem aq x cuti... hahha... x pe lah... ap nak wat... ermm... syukur kpd Allah S.W.T sbb aq masih lagi bernafas dan diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa.. minggu nieh dpt bertarawih ngn umi.. hehehe... da berapa minggu x balik... akhirnye aq balik gak umah... apkan daya tanggungjawab sebagai pelajar.. hehehe... =)

akhir kata Salam Ramadhan semua. =)

Sunday, July 14, 2013

TERIMA KASIH

Assalamualaikum......
hari nie g bazar.... hehehe... just beli nasi, lauk rebung, n ayam percik... hahaha.. tu je lah.. wat pe nak beli banyak2... kannnn... ermmm... aq bazar tumpang owg... kwn akk nie... dah nama nye laki... segan lah... ap la kan.. klu pempuan x segan... hahaha.... tp ap pon aq bkn lupa.. tp x ckp pon "TERIMA KASIH" ..... maafkan sye.. hahhaa... ap pon sye kat sini nak ucapkan terima kasih sbb bawakkan g bazar... bersama akk akk nieh... =)... tq...
sekian post ari nieh... terima kasih.... =) hehehehhee...

Saturday, July 13, 2013

My Last Paper

Asslmkum.....

Sabtu 13/7/13 - my last paper... 
roomate aq da balik... so kesorangan hahahahaha... tp x pe... akk akk nie still ada.... so aq x lah kisah sgt.... but I miss my home... my mom... :(

aq baca baca tp x masuk otak.... mcm mana nie.... ermmmm da lah nk tido... wsslm.. :) good luck!!! do the best.... amin... :D

Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan 2013

Assalamualaikum....

       Syukur alhamdulillah kerana Allah panjangkan usia aq utk bertemu lagi bulan ramadhan tahun ini... syukur... semalam g tarawih... syukur alhamdulillah...walaupon byk dugaan nak g sana... tp Allah masih sayangkan aq... hehe... tq to my friend Ir bersama-sama pergi ke masjid ngn aq... alhamdulillah semalam ramai owg g masjid... 

       Esok ada lah 2nd last paper aq... harap aq leh buat yg terbaik... insya-Allah... esok gak ada test 2 aq... presentation before I take final exam that paper... hahaha... mesti owg kate pelik kan... tp nk wat mcm ne... sir aq tu mmg bz owg nyer... tp kami x kisah pon... hahaha... tgh streesss nieh ... 

       Macam wat karangan pulak eh aq... x pe lah... aq sbrnya bosan... x tau nak baca ap... aq sem nie sgt2.. x study... x tau ap nak jd... salah diri sendirilah... ap lah kan... 

       Oke 1st day pose nie.. pagi td sahur mkn bubur je..haha... bila lah dpt balik umah kan ...  TT_TT

da lah... nk study... nk wat slide... ahah... asslm'kum... daa... SALAM RAMADHAN =) semoga ramadhan kali ini mendapat keberkatan... amin... =D

Monday, July 8, 2013

PESANAN TERAKAHIR MY LATE GRANDMOTHER

AsSalam'kum...

Hari nieh hari Isnin... n I have paper today... pagi tadi lah... haha... n aq x leh nak jawab... adooii... aq rasa aq fail paper nieh.... 

Semalam bersamaan hari ahad... uwan aq telah pergi meninggalkan kita owg selama-lamanya... so aq sgt2 down.. uwan sakit jantung...so masuk hospital dlm kol 12 tgh mlm... 4:13 pagi dia telah pergi wat selama-lamanya... n I have a paper today... I can't go back home because this is my final paper... tp ap ap pon aq mmg x leh nak wat... fikiran aq x tenang... aq asik teringat je...menagis sbb kehilangan... n aq seriusly aq x percaya yg uwan aq x dek lagi dah... Ya Allah.. 

Aq x baca ap pon utk paper hari nieh... aq belajar pon... x masuk pon dalam otak... last2 aq tido je lah.. entah lah... aq terima je lah result nanti... huh... last aq jumpa uwan waktu study week... aq balik kejap... last aq jumpa... last aq ckp dlm phone... 30hb.6.2013.. Ya Allah... x sangka... that is my last time I see n talk with her... until now I don't believe it.. last pesanan nya... 

aq : salam.. uwan sihat? da oke da?
uwan: sihat jo ha. ko x balik ke?
aq: x balik wan..sbb ada peperiksaan.
uwan: ye lah. x po lah. belaja elok2. 
aq: ye lah wan.

ermmm... itu lah pesanan terakhirnya "belajar lah elok2"... but now aq x dpt jawab paper td ngn betol... mcm ne tu... ap ap pon.. I do my best... yg dah x dek tetap da x dek... owg yg hidup perlu diteruskan... semoga uwan dan arwah ayah ditempatkan digolongan owg2 yang beriman... amin..

so aq berserah je lah utk paper hari nieh... hahaha... aq mohon Ya Allah aq lulus paper nieh... klu boleh aq x nak jumpa lagi paper nieh sem dpn... amin.  

tu je lah... lagi pon kena study lagi nieh... hahah... I have 2 more paper... wish me good luck!!!... tq.. =)