Powered By Blogger

Friday, February 21, 2014

Let It Go!!!


Hahaha... Sungha Jung ... deabak la dia main gitar.. hehehe.. i like it.

Tuesday, February 11, 2014

YESS BOSS!!!

Wahhh x sabar aq nak tgk cite nieh.. hehehee... dlm novel best.. tp x tau la kan bila wat drama.. tgk pelakon gak le kot.. hahahaa... we will see.. this Saturday..

Monday, February 10, 2014

I feel stupid.

Ya Allah... I feel so stupid were miss the opportunity. Selected person and it is me. Okay. So stupid. Although I've got another three weeks, why do I miss that? Why Aida ? If not, I can get new experience already. So stupid because stupid decision without thinking. Now I miss the special opportunity for me. Hahahahaha.....malay proverb "sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna" no one regrets now but will regret later for taking decisions without thinking and the person is me. hahaha...

Friday, February 7, 2014

KECEWA

Hello... emmm.. hari nie aq kecewa sgt.. ye la aq nak balik kg.. tp ada je alasan nya... I'm very sad. U know what... aq da lama x balik kg.. huhuhu... sedih...kecewa...marah..semua ada... da la pas nie aq x caya lagi da... mls aq.. letih la... da berapa byk kali tangguh... tp in the end x jadi balik... just stop it.. I not believe u anymore... I'm feel stupid because I trust u.. hahhahaha... That's right.. I'm so stupid..sbb penuh dgn pengharapan.. mengharap sgt.. ceh... da la.. penat la..



ni la kg aq.. kat perak.. keliling sawah... saje nak balik.. nk tgk keindahan ciptaan Allah S.W.T.  mana la tau.. pas ni aq x dpt tgk lg.. kan.. kita x tau umo kita panjang mana... hahaha... emmm.. 

Thursday, February 6, 2014

DRAMA KOREA TERBARU - EMERGENCY MAN AND WOMAN

Hallloooo.... hahaha... oke ari nie nak cite pasal drama korea terbaru.. baru 4 episode. Haaa... best gle... JiHyo berlakon.. kikikiki... mesti tgk.. waaa... x sabar nak tunggu ep seterusnya...


ha nie la cite nya... kikiki... laki tu berlakon dlm "THE HEIRS" sebagai abg...emmm min ho.. ap nama dia dlm cite tu.. haaa.. Kim Tan.. laki ni berlakon sebagai abg Kim Tan iaitu...Kim Won.. hahaha.. kena google dulu la.. serius best cite ni... jgn lupa tgk.. =)

Wednesday, January 22, 2014

Mr. Harith a.k.a. Hisyam (Ariana Rose)

HELLO semua... hari nieh hari apa??? hahaha... mentang2 la tgh cuti sebulan setgh... langsung lupa hari ap... kesian aq nih... waaaa... rindu la ngn pa n ma... hehehe.. ye la sorg kat mlk sorg kat perak
mcm ne tu.. pa n ma aq nie jauh la... ank nye kat n9.. kesian.. huhuhu... hilang kasih sayang... kahkahkahkah.... 
oke... emm ap nk cite ehh..??? ha aq tgk ariana rose..(the wedding breaker)... Ya Allah indah nya ciptaanMu... Harith or nama sebenar Hisyam... Ya Allah handsomenyee... jatuh cinta aq... omg.. hahaha... tp suami org tu.. ank 2.. emm singaporian haha.. oke fine... tp seriusly dia senyum mmg handsome gle... aq sebagai penonton nie boleh jatuh cinta kat dia tau... i like him face, his smile.. sgt2 indah. hahaha... kelakar x? adoii... lawak la.. 


handsome kan??? adooiii... heheh.. i feel in love. =) 








Monday, September 30, 2013

MERAJUK

ASSALAMUALAIKUM....

Hari nieh nak dijadikan kisah... mlm nieh ada kelas..mmg ada kelas k.. nak jadikan cite...pas kelas dok la kat kerusi yg disediakan kat bawah... dan2 nak tunggu Mr.Pa... aq ngn ma aq la kan.. kahkahkah... ckp ngn ma kite tunggu dia sampai kol 10 la.. klu x dek baru g mkn... time2 dok2 lending2 kat bahu ma...tgh gigit2 kad.. tetibe lalu la Mr.Pa ngn muke yg berkerut2.. mcm owg strest la kan.. aq terkejut dan gerun la gak tgk muke Mr.Pa aq mcm tu.. hahaha... takut kot.. x penah tgk muke dia mcm tu... last2 aq terus bgn setelah Mr.Pa lalu... tetibe bgn ckp ngn ma... Jom g mkn!! Ma jwb Haaa.??? hahaha.. lawak la... Ma ckp Mr.Pa baru menyedari kite owg kat ctu... ap lah pa nie... geram aq.. tp x pe la demi ma ngn pa aq nie... last2 aq g mkn ngn ma... hehehehe.. ma kate aq mcm owg merajuk bila tetibe bgn mcm tu sbb pa x pandang pon... kahkahkah...mmg mcm ank yg tgh merajuk sbb papanye x beri perhatian kepd anknye ngn mamanye... kahkahkah... aq mmg merajuk la nieh... g mkn ngn mama je la tnpa pa nye.. hahahhaa... 

..................................................the end.................................................

entah ap ap je lah aq type nie kan... cite ap lah nieh... aq pon x paham sebenarnya... hahahaha... ap la... abaikn je lah... hahahhahaa...